Härliga lediga dag!


Wihoooo, idag har man vart ledig! :)
Uppe med tuppen vid 06, men var inga större problem när man visste att man hade en hel dag att glida runt på :)

De första timmarna innebar mest bara massa Doris-gos <3

Resten av dagen har spenderats med massa mail-kontakt/telekontakt med Hyresbostäder och saneringsfirman, känns väldigt skönt nu när det börjar närma sig mer och mer att slippa all kontakt med de. Hyresbostäder hamnar väldigt lätt på min att-dissa-lista!!!

Utöver det har jag haft en väldigt trevlig dag med fröken Sofie Holmqvist i solen, vart lite väl många distrations-moment bara, så som grävmaskiner, "nollor", Doris och telefonsamtal. Lider tydligen av svåra koncentrations-svårigheter kan man konstatera efter denna dag.

Men åååååh vad jag kommer sakna dig <3





L
ite mer bilder från dagen:



Nackdelen med att ha hund är dessa sena kvällar ut i den svenska hösten.
Men visst, att känna regnet ösa ner på en kan ju vara härligt... kanske? Eller iaf om man tänker att det är det, så blir det ju det om inte annat :)


H
är har vi en person som vi saknar! Men idag vart första skoldagen ute i Huddinge och den hade väl gått finemang efter egen utsago :)





Nu ska vi ut i regnet lite till, för det var väl som sagt; härligt? väl? Om inte annat så lär vi väl upptäcka huuur pass härligt om en liten stund.


Massa tack till pappa som vart så himla flitig och hjälpsam gällande hyresbostäder idag!! <3 Mkt tacksamt!


Imorgon är det jobb igen, yiiiiiieehaaa! :D
(
Tre dagars vecka, kom igen, kom igen!)


God natt till er!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Anna!

Har du fått jobb eller ska du börja plugga i Stockholm?

2010-08-27 @ 12:42:04
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Josefine!

Har inte satt igång och letat jobb ännu, känns lättare att göra när man väl är på plats... Vad gör du nuförtiden?

2010-08-28 @ 18:03:48
Postat av: Josefine

Okej, men hur kommer det sig att ni ska flytta till stora staden?

Jag bor i Växjö m min sambo och en hund. Jobbar som personlig assistent =)

2010-08-28 @ 22:05:31
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/
Postat av: Anna

Marcus ska plugga där, så blev att jag fick för mig att följa med :) Kul att testa något nytt :) Hur trivs du i stan då? Lustigt att man inte sprungit på dig nu i stan, har ju trots allt bott där ett tag :)

2010-08-30 @ 22:30:40
Postat av: Josefien

Okej, vad ska han plugga till?

Ja ibland säger man att världen är mindre än vad man tro. Men man undrar ju hehe

Jag trivs jätte bra i växjö.

2010-08-31 @ 14:40:43
URL: http://josefinejunibarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0