Hösten...

... för med sig alldeles för mkt förkylningar etc, tråkigt men sant.

Igår hämtade jag Marcus vid tågstationen. Febrig och hostig anlände han till Växjö. Vi som skulle haft en mycket trevlig kväll med Sofie och Fredrik. Får försöka fixa en ny dag innan snarast, vilket iofs kan vara lite svårt, är trots alla bara 2 veckor kvar till man äntligen beger sig till Sthlm.

I torsdags satte Sanerings-killen igång med att sanera lgh:en, snart är det slut på detta; Underbart!!


Försökte mig på att klippa Doris klor för någon dag sedan, resultatet blev såhär;
... en liten vovve som gömmer sig under handfatet!

Dock tyckte hon det var betydligt mycket mysigare att bada:



Marcus verkade ha saknat någon... (Och den någon är mer Doris än mig verkar det som) :D




Var i lägenheten i veckan och tömde den på det allra sista; spegeln. Tackar så hemskt mycket för hjälpen! Och ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag tydligen är en liten kleptoman och snor nycklar ;-)

Jobbade bara 3 dagar denna veckan, måste säga att det kan starkt rekomenderas, det var precis lagom! :)

Igår passade jag på att klippa till luggen på AM i Växjö. Riktigt skönt att få bort den från ögon, näsa och nästan mun :D
U
töver det gjordes det inte så mycket igår, Marcus var för krasslig för att det skulle kunna göras något nämnvärt. Men det vart trevligt ändå :)



Slappade framför brasan.         Några vart väldigt trötta.






<--- Här blir vi uppassade med god mat :)





Trevlig helg till er!!



Kommentarer
Postat av: Saara

Heheh lilla Doris.. ^^ Söt hon är. Ja du Anna så är det med män och hundar.. skaffar man hund så kommer hunden automatiskt på 1:a plats..hahahah... :) Hälsa Marcus att han kryar på sig! puss

2010-08-29 @ 13:59:06
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0