Man blir...

... så sugen på att shoppa lite nytt nu till hösten!! :)



   


Synd att ekonomin inte riktigt tillåter några sådana idéer för tillfället.


Nu är förresten biljetterna bokade och klara; Volbeat med fina Saara den 9:e oktober!!
Kommer bli alldeles kanon skoj! :)

Har vart helt färdig idag, mycket nu känns det som. 
Ser fram emot en lördag med älsklings Sofie, och en fika med <3 Saara på onsdag!! Ska bli härligt att komma ifrån flytt och jobb lite och bara glida med de två bästaste! :) Vi måste ju samla ihop oss snart med! 

En fråga; Om jag skulle sälja skor (i min smak) skulle ni köpa?

Fundera på den vettja :)

Nu är det dags för sängen för min del, slocknar på kortast möjliga tid.

Natti, natti!
 

Kommentarer
Postat av: Saara

Jag köper om du har i min strl!! ;P

2010-08-31 @ 19:38:05
URL: http://missdiff.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag är sugen :)

2010-09-10 @ 07:23:40
URL: http://eriiikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0