omg...

Oh my god... gårdagskvällen kan lätt beskrivas som såhär; "It must have been love..."

Isabelle
och jag tog båda en paus från packning och flytterier med en tur till Halmstad och Roxette! Det var verkligen värt varenda öre, regndroppe, bajjamajja, bussresa... ja, det var värt det mesta helt enkelt :)

            



Idag var det bara att på packningen igen... Verkligen något man ser fram emot såhär sin sista semesterdag ;)
Nu ska man iaf officiellt bli Skarmansmåla bo ett tag igen, för nu är: Sängen, soffan, tv:n, tv-bord, soffbord, bord och stolar helt ute ur lägenheten. Nu är det bara allt roligt småplock kvar :)

När jag höll på att packa ihopa alla mina skor, så insåg jag att där gömmer sig en helt förmögenhet. Undrar vad som skulle få hända för att jag skulle få för mig att sälja de? Krävs nog en hel del... De är mina små underverk!

Doris
kände inte för att byta bort sin sovplats (under sängen) till ngt så simpelt som ett kalt golv, så Marcus fick helt enkelt ta bort sängen på smidigaste vid med en liten Doris som tornar upp sig där under när allt kommit bort.



Doris har även åkt massa hiss idag... själv... Grannarna var nog måttligt roade.

Och är inte detta typiskt; Marcus skulle idag köra till Sthlm med första flyttlasset... Vad händer? Jo, punka på framhjulet... Hur kul? Inte speciellt! Så det var bara att börja på att fixa med det, vilket resulterar i en betydligt mkt senare avfärd mot storstan, vilket även resulterar i en mindre glad och trevlig Marcus :-p


Men nu är han iaf på väg mot Stockholmo, och jag och Doris ska ut en vända, sen iväg till rusta för att hämta mer flyttlådor... Kvällen kommer sedan att spenderas hemma hos mamma och pappa :)
Och imorgon ska man på och jobba igen... 4 veckor går vääääldigt fort!


Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0