Otroligt oförberedd...

... på att börja jobba igen märker jag!

Har jobbat helgen, och är helt och totalt färdig!! Hur bara gick det till?!
4 v semester är på både gott och ont...

Har vart en himla massa strul med lägenheten i Växjö... Orkar knappt beskriva att...
Men sanering kan jag ju säga. En hyra man kunde ha sluppit. En dam som är allt annat än trevlig/professionell.
Listan kan göras lång.

MEN, lika bra att bara tänka som så; Allt ordnar sig. (Andningspaus) ALLT ordnar sig.

Är ledig imorgon, och det Hurrar vi högt för! Då ska far min och jag in och fixa det sista i lägenheten (förhoppningsvis).
Därefter ska jag njuta av att vara ledig med allas vår Doris. Doris som även för övrigt snarkar lite väl högt om nätterna. Men det går an, hon är ju trots allt så himla söt så hon kommer undan med det mesta. Och jag tror faktiskt att hon har kommit på det nu, jag är helt HUNDRA på att hon utnyttjar denna söthet. Kommer bli farligt det.

Tänkte försöka få lite ordning på denna sida imorgon. Eller iaf lägga in lite bilder, bilder skapar väl läsare? Eller är jag helt ute och cyklar? ;)

Nu är det dags för lite soffhäng med pappa och Doris, sen inom en väldigt snar framtid blir det en massa med efterlängtad sömn! <3





Ha det fint!

(Måste säga att det är väldigt kul att det verkar vara lite folk som faktiskt läser här! Riktigt roligt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0