Den med skorna...

Jag har förälskat mig i dessa skor!! I wanna have em, now pleeeease!

Och detta är en dröm i skinn minsann! :) Isabel Marant har uppfunnit dessa underbara skinnisar!



Måste säga att jag tycker det är jäkligt skoj att sitta här över nätet och drömma mig bort till alla dess kläder och även resemål. Drömma måste man minsann få göra, det gör ju allt så himla underbart :)
Känslan av att allt endast är ett klick iväg; det gillas skarpt!
Oj oj oj, vad jag känner mig stolt! Har lyckats klicka hem Skype nu, så jag kan se och prata med mina kära vänner även om de befinner sig en bit bort :D

Nu är det dags för en promenad med det sötaste vi har här :) Doooodiiiiiss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0