Glögg


För någon dag sedan drack vi första sippen på årets glögg = mumma!


Igår hängde jag med Marcus till Fredells byggvaruhus, han skulle leta lite trä som han kan skriva om. Blev helt förvånad, räknade med att jag skulle få gå ca 10 meter efter och pilla med mobilen eller bara vara allmänt uttråkad, men wow så skoj det vart! :) Hade ju hur mycket roliga saker som helst!
 
 
Bl.a mina framtida dörrar och en söt liten bastu :)


Därefter drog vi vidare mot Nacka Forum... Införskaffade dessa underbara:


Blev lurad med, givetvis. Jag trodde seriöst inte att det fanns sådana där påhoppande försäljare, som finns i varenda vrå när man är utomlands, i Sverige. Men ack så fel jag hade.
En tjej dök på mig när jag gick ut från sko-affären (vart annars;) ) Och började plocka med mitt hår och fråga vad jag brukade göra med det...
Vips så kom jag på mig själv med att sitta på en stol och hon som stod över mig och lockade håret?! Hur?! Hur hände detta...

Marcus kom sedan gåendes och undrade klart vart jag var; jojjomen, där satt jag, mitt i smeten och blev fixad i håret...
Men när jag sedan för 150:e gången sa till henne att jag inte tänkte köpa locktången, iaf inte idag, då slutade hon snabbt med vad hon höll på med... Vilket resulterade i: att jag fick gå resten av kvällen på Forum med ena sidan superlockig och den andra spikrak. Thanks!


Nu ska jag bege mig bortåt till Forum:et igen, fast denna gången i jobbsyfte ;)

Hörs senare idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0