<3


Har haft en helt otroligt bra dag!! Vad jag saknat!

Började
dagen med att besiktiga bilen; wihooo: inga problem där inte... FELFRITT, det gillar vi!

Därefter bar det av mot en förmiddag som spenderades med min bästa Julia <3 Du är bara såååå underbar människa! Frukost och full fart var det där med :) Och lyckades (nästan?) bygga ihop en liten motorcykel med :D
Ska minsann slänga upp ett par bilder från detta vilda besök när jag har sladden... iofs var det inte så mycket stillasittande så blev nog mest bilder på sötisarna i farten :D

Efm spenderades på Biggans :) Middags-tajm med Anneli... Åh så jag saknat dig! Tiden bara rusade iväg... Så trist på ett sätt att vara ifrån alla på det här viset... Man har ju så mycket att prata om att tiden räcker inte riktigt till. Hade lätt kunnat spendera en hel dag och bara snacka skit :-D
Nästan så man känner att man kaaanske, kanske skulle ta en tripp hem innan jul trots allt :)

Otroligt glad över att få träffa dessa båda idag iaf, längtar redan till nästa gång :)



Äppelpaj vart det när man kom hem; mumma!!
Och nu ska jag bara sätta mig i soffan och njuta av att vara hemma med mamma och pappa :)



Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Saara

Om du kan ta dig ner innan jul så kan vi väll ha tjejmiddag lite "ala lilljul"? :D

2010-10-21 @ 11:14:10
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0