Affären och kvälls-dejt



Just nu sitter man här i soffan och kollar lite frisörer i Stockholm stad.
Jag är lite sugen på att göra en Brazilian Blowout faktiskt, men den kostar därefter tyvärr. Får kanske bli ett framtida projekt. Verkar hur bra som helst i alla fall.

Ska snart börja göra mig iordning och plocka undan lite bråte som ligger och skräpar här.
Därefter blir det en tur till affären för att hoppas på lite bra försäljningssiffror :D

Ikväll blir det sedan en kvälls-dejt med självaste Lena :) Trevligt ska det bli :)


Nu lite gos med Doris sen börja på dagen! :)

Ha det fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Frisör tips! Min svägerska Elin har precis flyttat till Stockholm, hon jobbar på Strandsalongen (tror jag det heter) i Sickla (är väl dina trakter?)

Elin Johansson Heter hon och är supergullig (inte patisk alls;) )

Ett litet tips bara :) LYcka till!/kramar J

2010-10-12 @ 13:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0