Allmänna plugg-dagen



Idag är en sådan dag vi skulle kunna döpa till Allmänna plugg-dagen. Lägenheten kryllar av flitighet! :)
Jag däremot, jag tillhör inte den skaran... Jag har suttit lite i butiken idag, och läst på lite fakta inför måndag, vet dock inte vad som behövs, om det ens behövs. Men gjort det iaf.

Och nu, nu sitter flitiga Louise och pluggar i ett rum, Marcus och hans vänner kommer väl strax och börjar på att plugga i köket. Och jag? Jag flyr fältet...

Jag funderar faktiskt på att kika en omgång av Desperate Housewifes, inte för att jag är den som har suttit bänkad helt frenetiskt framför det, men tänkte en gång för alla ge det en chans nu. (När jag ändå måste fly :D )

Måste
förresten säga det; jag blir lika chockad varje morgon jag går utanför dörren! Det är riktigt freezing cold!


Min gosiga lilla Doris ligger här som fotvärmare nu <3

Trivs
mer och mer här i Stockholm för varje dag som går. Man ska göra det man själv vill och trivs med, man lever trots allt bara en gång, man kanske ska försöka se till att uppfylla sina drömmar under den tiden?


Min kortsiktiga dröm för tillfället är iaf; en filt, en Doris, en kopp varm-choklad och lite DHW.

now; I'm gonna live it ;)



                              
                                                                    och
                                  



Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0