Det går bra nu...

... som han säger den där Petter...

I lördags var jag på födelsedagsfest med Louise hos hennes jobbar-kompis... Var en riktigt trevlig kväll!! Synd att man inte hade någon kamera bara...
Blev t.o.m en tur till Berns vilket jag inte direkt tidigare trott man någonsin skulle sätta sin fot på... Trevligt, men lite för o-dansant.

I söndags åkte vi till butiken i Gamla Stan och kollade lite hur allt såg ut... Riktigt mysig liten affär, dit måste ni kika in om ni har vägarna förbi! :)

Igår var jag där och städade lite, behövdes väl eg mest bara dammas av lite...
Och idag var jag där med Mirjam ett par timmar, trevligt som bara den :)

Hittade ett jobb som verkar passande och riktigt intressant idag med, håller tummarna för det! Ni får med hålla tummarna lite för mig :)

Nu sitter jag här i sängen, med världens mysigaste, gosigaste Doris på golvet (red. hennes gosiga sovplats bestående av kuddar, matta och filtar).


Införskaffade ett SL-kort igår, så nu kan jag äntligen fara och flänga helt obehindrat i Stockholm stad.
Tycker mer och mer om Stockholm för varje dag som går...

Kan dock inte låta bli att få lite liiiite hemlängtan som sagt... Saknar er där hemma enhel del ska ni veta!

Man får väl lite extra hemlängtan nu med när hösten är här för att stanna... Inte för att jag kan påstå att jag har någonting emot denna höst, för den verkar bli kall och mysig, så som hösten ska vara... Hellre det än regn och rusk. Men mest det att det börjar kännas att det var ett tag sedan man såg sina underbara smålänningar (och Motal-ingar :-p).



Mycket fin låt... Jag är stort fan av Youtube, där hittar man alltid underbara röster...

Myser ner mig med en stor kopp thé, min lila härliga filt, Doris vid fötterna och denna fina låt... och lite John Mayer med.




Ha en trevlig kväll vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0