Fredag :)



Idag är det fredag, så härligt! :)

Jag har startat dagen med en skål yoggi, och nu kör vi vidare dagen på en Cappucino, med smak av Daim ala Gevalia.
I bakgrunden har jag det där jäkla Quizzo igång, seriöst, jag får nippran på att! Dampiga människor som babblar på alldeles för fort om minsta möjliga!
Men Doris verkar rätt fascinerad av detta måste jag säga:

                     


Denna hund, vad är det för fel på henne? Hon älskar att ligga och slicka på Marcus vikter, det är antagligen det bästa hon vet!
                                                                  
Och skäms, det gör hon inte det heller! Hon ställer mer än gärna upp på foton, hade hon kunnat hade hon säkerligen skickat med en autograf med :-S


Känner
mig piggare idag, det kanske inte blir något av allt det där nysandet :) (yipppiiieee) Så funderar på om jag ska ta mig ner till gymet och köra ett pass. Sugen på att boxas lite, men nu när inte Anneli är i krokarna; vem fasen ska man då boxas på?! :)
Får bli lite cykling kanske... eller löpning... Inget av att är ju vidare skoj, men nu måste jag faktiskt. Binda upp sig ett år? Hm. Finns det ens några alternativ? Antagligen inte. Så SATS; I'm yours.


Såhär pigg var min kära Marcus i morse innan plugget:
                                  
Ser ni entusiasmen i ögonen, viljan och längtan efter skolbänken?


Solen skiner för fullt här i Stockholm idag! Kallt och vackert! Gymet, promenad med Doris, handling sedan lite Flygande Jakob? Låter det som ett bra upplägg på dagen?




Trevlig dag, önskar: .

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad fin bloggen blev! :) Miss u!

2010-10-15 @ 11:08:43
Postat av: Saara

Jag saknar er..jag saknar doris.. jag saknar frukosten som Marcus ansåg sig "plocka undan", jag saknar första glaset vin på eftermiddagen.. jag saknar Doris sovandes i mitt knäveck och dig daskandes mig i ansiktet i sömnen.. får nog boka biljetter till nästa gång! ;) Kram

2010-10-15 @ 11:37:15
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0