Freezing cold


Sitter här och förfryser!! Shit vad kallt det är ute idag! Längtar till det är legitimt att slänga på sig vinterjackan...

Funderade precis på varför musik är så härligt? Musik passar i tid och otid, gåendes på stan, gymet, hemma, på festen, på flyget, på tåget etc etc... Just nu kan jag inte få nog av musik. Tråkigt bara att man inte har några högtalare, men får funk-ilera ändå :)

John Mayer blir bara bättre och bättre. Trodde seriöst att han kanske var en av de där som har 1-3 låtar, sen the end, men Spotify:ade honom igår och blir alldeles mys när jag hör musiken strömma ur hörlurarna.


Har idag en Ramlösa i närheten, at all times, för att utjämna den sundare vätskenivån efter helgens bravader.
Kommer inte ihåg senast man körde en dubbelhelg.

Igår kväll
var jag lite i valet och kvalet om man skulle kika på Flighplan eller ej. Jag hade för mig att jag hade sett den, och hela första timmen av filmen kände jag igen. Men sedan hände någonting, och den slutade inte alls som jag kom ihåg. Skoj, då vart det ingen slöseri med tid där inte :D

Längtar så himla mycket
efter julen i år. Var längesedan man längtade efter julen, men i år har jag nästan lust att börja på adventsfirande och julpyntande redan nu :D Och allt mumsigt julbak... Kommer bli en bra jul det här :)

Såhär galet som det faktiskt ser ut, så galet var det med i lördags ...

                               



Nähä,
nu ska jag slå en signal till min älskade Mormor, för henne saknar jag ihjäl mig efter!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0