Helg :)



Igår var vi och firade Anna-Maria, trevligt trevligt, och mycket god mat :)
Innan det var Doris och jag ute på en promenad, som resulterade i att vi gick en aningens vilse. En promenad som skulle pågått i 30-40 min landade på 1,5 h. Hm. Bättre lycka nästa gång.








Idag har vi tagit det fredag :) Hängde med Marcus till frissan idag, fin fint blev det! Därefter blev det att införskaffa lite föda och mumsigt vin..
Blev även en tur till bibblan...
 


Och guess what?! Jag blev nostalgisk och kände att jag ville återuppliva den gamla barndomen lite... Så det gjorde jag... genom att fixa en PUMPA! :D







Och för övrigt med denna dag har tydligen Marcus lyckats "död" 26 st på Bad Company... Hm. Ni kan ju tänka er hur mycket tid som lades på det...
Hoppas nu på en kväll utan allt skjutande, och med en massa gott vin, härligt sällskap och god mat.


Skål och God Kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0