Imorgon dyker hon upp...

... Fröken Svår, Saara ... Ska bli så himla skoj!! Ser verkligen fram emot en helg med denna dam :)
Sen kommer ju Niclas med, ska ju det med, givetvis, bli riktigt trevligt! Får ta ett par glas vin/öl med dessa två godingar imorgon och uppdateras om allt som händer och sker...


Gårdagen såg ut ungefär såhär:


Godis från Pressbyrån och allmänt mys-häng :)

Och denna dag var det såklart ingen större skillnad på:


Mer goooodis :)

Måste verkligen sluta upp med de där dumheterna! Är egentligen inte så överglad i godis, begriper inte varför man ska trycka i sig det. I brist på annat att göra, ja, då tuggar man på något... Som bara råååkar vara godis. Hm.

Okej, då gör vi såhär: Inget mer godis fram till 1 december, deal! (Med start nu, med detsamma)
Peppa, peppa, tagga, tagga,
kom igeeeen nu!

Det är något härligt över hela Stockholm. Det regnade och var lite små-ruskigt idag, men jag kunde inte låta bli att njuta på väg hem genom Gamla Stan... Det var så härligt att gå där i regnet, med den härliga belysningen, kullerstenen under fötterna, och folket som virvlade förbi... You can't help loving it!

Ingen mästerfotograf som tagit detta kort direkt, men härligt var det iaf. :)


Cola, fick sådant enoooormt sug efter cola innan... Fattade iiiiingenting, det är ju liksom Sofie's grej det där... ja, och Marcus grej... INTE min grej.
Men tydligen har de där båda smittat ner mig med Coca Cola-suget. Blev helt chockat to be honest, aldrig känt på det där viset för en klunk coca cola tidigare... Scary thing, det där.


Förresten; Grey's Anatomy, vad har hänt?! I used to adore it... Men nu, nu är det ju lite väl fjompigt alltså. Hm. Ska ge det nästa vecka med, och hoppas på stora förändringar :)

Nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan framför tv:n (vilket var ett bra tag sedan), därefter ska jag försöka komma i säng i vettig tid.
Ska även försöka upp och träna tidigt, som alldeles för duktiga Mirjam (även om fm kanske inte klassas som tidigt i allas ögon är det alldeles för tidigt för mig nuförtiden).

Notera att jag använde ordet försöka lite väl mycket där... Det kan leda till tveksamheter angående sannolikheten i det där.


God natt och Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0