Jay Smith och Geir!



Jag måste bara säga att de där båda herrarna; Jay Smith och Geir är enormt bra!! Hade lätt gått och kikat en konsert med de :)
Utöver de båda tycker jag faktiskt att idol suger lite balle... (ursäkta uttrycket, men så dåligt är det i år).

Sitter här med lite färg i håret, försöker få bort de där slitna slingorna man har haft i ett tag, ser fruktansvärt torrt och trist ut... Hittade förresten mina drömskor idag. På dna, jag bara fell in love i de... Så jäkla trist att skor inte riktigt är prio ett för tillfället :-(

Kanske skulle ta och lägga upp en bild på de?

Jo, men det gör jag. Bara för att. Kan ju ha de som mitt mål i år ;)



J
ag tror (eller rättare sagt vet) att de här kommer bli toppen, till allt.. Den lilla svarta, skinnleggingsarna, svarta kjolen etc.. ja, till det mesta... NYÅR, inte att förglömma.

Är det någon som känner sig manad så får ni gärna köpa de och skicka de till mig ;) Skickar över adressen direkt isf :D


Trevlig kväll kära ni :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Men vad snygga!!! Helt perfa till nyår juuu! Vart har du hittat dom? ;)

2010-10-02 @ 05:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0