Nacka Forum


Isabelle: Gå in på www.dna-shoes.com så hittar du de där finingarna! De var dessutom supersköna, inte alls jobbiga att gå i... Är sååå sugen på att införskaffa de!

Hadet nog världens tradigaste kväll/dag igår... Kändes som att den aldrig tog slut... Men, men, ibland är det väl så...

Nu ska jag iaf hoppa på cykeln och bege mig till Nacka Forum och införskaffa lite till ikväll, samt prova de där skorna, igen.

Därefter blir det nog en promenad med finaste Doris.


Har faktiskt lite hemlängtan. (Trodde jag aldrig jag skulle få redan)

Kramar till er mina vänner! <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Mmm förstår att du är sugen! Köp dom så kan jag låna dom av dig! ;) ha ha.. Saknar dig med honey! Hälsa Doris-boris! KRAMKRAMKRAMKRAMKRAM

2010-10-06 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0