Så tråkig jag är!



Känner att jag är världens sämsta på att fixa och dona uppdateringar här nu, men har vart så sjukligt trött sedan man kom hem från Småland.

Kom hem till Nacka S vid 01:00 tiden mellan sön-mån, sedan skulle man upp och iväg vid 07 för att släppa in rörmokarna i butiken. Det var en verklig miss med tidsplanering från min sida insåg man ju då.
De var väl klara framåt 10-tiden, därefter åkte jag bara hem och däckade av med en lika sov-glad Doris...
Om man säger som så; har inte direkt blivit mycket sömn denna helgen!!
Men det var det värt <3

Bilder blev det rätt många med, de ska jag se till att lägga upp imorgon!
Hann t.o.m komma och försvinna lite snö med :)

Idag har det vart många samtal, mycket nyheter, dåliga som bra.
Men får ta en historia om detta imorgon istället... Ska fixa över lite bilder från hem-trippen med.

Nu ska jag kika ett avsnitt av DHW med en koppe thé i näven.


                         

Därefter hoppas jag att min kära sambo är färdigpluggad för dagen så man kan hänga lite :)

IMORGON hörs vi :)


Ha det fint tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0