Snö?



Det här med att det snöar för fullt uppåt landet idag? Skämt? Helt otroligt, är vi redan där? Går så himla snabbt mellan alla årstider!

Men visst, ser fram emot vintern... Första advent, pepparkaks-bak, lussekatter, julbelysning, granar, glögg... Åååh, nu längtar man ännu mer när man skriver om det :)


Sitter i affären nu, och förfryser, hoppas elementet maxar nu. Väntar på att rörmokarn ska dyka upp, därefter tror jag faktiskt att jag beger mig hem igen, känner mig inge vidare idag faktiskt. Jäkla Marcus, har han lyckats smitta mig nu? I så fall vet jag en som blir "glad" när jag kommer till Växjö! (Sofiiiiieee) :D
Har lyckats skicka över alldeles för mycket förkylningar till henne på sistone :-/

Drömde så jäkla knepigt inatt. Man önskar att man kunde tyda alla knasiga drömmar ibland. Hoppas i alla fall inte att denna dröm slår in, för den var ju hel snurrig! Det skulle man aldrig palla med, väggen nästa liksom :)

Nu ska jag kika lite skor på nätet, därefter spela lite Angry Birds sedan hoppas på att rörmokarn dykt upp - och gått. Så jag kan åka hem. :)



                                 
Dessa I like! Höst-härligt :)


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0