Sovmorgon

Idag blev det sovmorgon... Härligt värre, men känner mig nästan tröttare efter en sovmorgon än när man stiger upp tidigt.
Louise hade vart så snäll och fixat frukosten idag, mumma. Sådant gillar vi :)

Funderade på om jag skulle åkt ut till Ikea idag en vända, men känner att jag inte har någon vidare lust att sitta på en skumpande buss/tunnelbana/buss i 1 h för det, när jag vet att jag kan fixa med saker och ting i Växjö sen.
Hade också väldigt gärna velat träna idag, men enligt Marcus är det bara dumt. Och det kan jag nog eg hålla med om, kommer dö av hjärtklappning eller nått då...
Men en promenad får det bli när han tar lite paus från pluggandet, sedan lite tvättning & städning, badande och planerande inför imorgon och hemresan på tisdag...
Ha en det gott i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0