Svårare att städa än man tror...

... Nu har jag hållt på med den där J*vla dammsugaren i 1 timme, utan resultat. Den går liksom inte att få ihop!!! Har seriöst god lust att kasta den ner från balkongen, och hoppas på att den går i tusen bitar...
Gaaaaah!! Tokig blir jag på att inte bara få kunna komma igång med allting...
Stressad och Tokig... Nice kombination... or not.

18:15 anländer Saara till Stockholm-stad. Det gillar vi :)

Sitter på golvet, jämte byrån, och skriver nu... Då kommer Doris och ska tränga sig in mellan mig och byrån, vilket handlar om ca 10 cm. Hon har verkligen missuppfattat sin egen storlek den damen.
Ni måste förresten se henne när hon har sin fina reflexväst på sig som vi fick för några dagar sedan. Funkar bra så länge hon går, tajt, men bra. Men, när hon sätter sig ner, jag skrattar så jag lipar varje gång, då spänner den ju åt på magen på henne så hon ser riktigt tjocker ut :D Hon gillar att inte riiiiktigt fullt ut ;)


Nu ska jag byta om och bege mig till gymet, eftersom den här städningen ger nada resultat...
Därefter blir det en tur till affären, sedan möta upp Saara.

Ha en bra dag/helg.

Kram till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0