Svårt det kan vara...

... att bara somna såhär på kvällen...

Börjar vända på dygnet alldeles för mycket känner jag...
Jag har två snarkare i rummet här (den ena värre än den andre ;) ) och funderade för en lite stund på om man skulle ta och läsa en bok. Men insåg då att läste ju ut den enda bok jag haft med mig hit för någon dag sen, vad göra nu? Tur man ska hem till Mamsen snart och hämta Skynda att älska, är väldigt nyfiken på den faktiskt.
Tycker den där herr Alex Schulman är bra på att snacka intressant ord-skit, så ser fram emot den. Någon som läst den? Bra eller dålig?

Iaf, jag halkade in lite på Saara's blogg, och blir bara så trött. Hon skrev där lite kortfattat om människor som hela tiden pikar eller lägga sig i på ett negativt vis, jag bara bli så trött på det. Håller med dig Saara fullt ut, varför liksom? Miljöombyte? Du är välkommen vilken dag som ;)

Varför, måste man måla djävulen på väggen och bete sig som att hela världen gått under?
Varför kan man inte bara glad över att det går bra för andra etc?
Varför orkar man ödsla så mycket energi åt att bara snacka illa om folk, såra andra människor?
Blir man verkligen lyckligare själv av det? Tveksamt.

Vill väl i princip bara säga; Lev livet, och se fn till att njuta av att med! Man lever once, och ingen annan som lever ditt liv, så own up to it och enjoy the ride :)

Look at me, "arbetssökande" som det så fint heter, i en helt ny stad, utan en aning om hur varje morgondag ser ut... Det kan vara nerv-wrecking, men det kan också vara alldeles underbart härligt och frigörande. Valet är mitt ;) Och det är faktiskt spännande. Härligt, roligt och självklart, som så mycket annat: Det ordnar sig!


Always look on the bright side of life... ;)

(Därför jag eg borde somnat by now, lyckades nu lägga fem minuter på att krafsa ihop det här onödiga inlägget ist för att göra en Törnrosa)


Gör ett försök till nu: God natt, och sov så gott...



Kommentarer
Postat av: Saara

Tack gumman<3 Saknar dig med som sjutton!Men SNART ses vi! :)Ja du Anna.. ska bli GRYMT skönt att faktiskt vara "anonym" i Storstan.. ;) Jag ska berätta alla "smaskiga" detaljer till dig när jag kommer upp sen.. ;) Puss

2010-10-06 @ 10:22:04
URL: http://missdiff.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Anna Boken är underbar!!!

2010-10-07 @ 16:00:18
Postat av: Anna

Jeanette: Den är det va? Jag ser sååå fram emot att läsa den! Läste du hans pappa-blogg något? Den var ju bara så charmig och bra! Han har ett härligt sätt att förmedla sig på faktiskt!

2010-10-07 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0