Vilken kanon helg!



Vilken helt underbar helg! Längesedan man hade såhär jäkla skoj! Tiden bara flööög iväg dock, lite synd :)
Känns som att man kommer vakna upp imorgon och undra vad som bara hänt i helgen, känns lite ofattbart allting faktiskt, kan bero på att det vart full fart från i fredags kväll till söndag efm :)

Volbeat
, jag är helt amazed! De var verkligen hur bra som helst!! Skulle kunna gå och se de imorgon igen om det så var :)
Ett Hovet som andades samma rock-luft som vi... I loved it!

I fredags drog vi iväg till ett ställe även kallat K15, som var lite suspekt om jag får säga mitt, men det var trevligt att sitta och snacka massa skit och gilla läget :)

Och i lördags var det full rulle på dagen kändes det som, även om kanske inte fullt så mycket blev gjort ;)
Niklas
var även här i lägenheten och kollade läget, trevligt :) Berodde kanske på denna jäkla innebandyklubba som åkt med hela vägen från Tingsryd, men väl uppe i Stockholm glöms den ändå kvar i lgh:en :D

Därefter
blev det massa tjejsnack med underbaraste Saara <3 Så otroligt skoj att du kom hit vännen!! Alltid lika jäkla skoj att träffa dig!

Volbeat nästa, därefter en tur till Patricia, vilket var sååå skoj!!

Tack för en super-kul helg! Den skulle jag vilja göra om varje helg!


 


Ha en bra kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0