Wihoooi!


Nu har jag bokat tåg till Smauland :) 19:e dyker jag upp, sen blir det massa mys, fika, inflyttningsfest, och alltmänt slappande... Längtar.





Tyckte denna bilden blev lite häftig, från i lördags.


Just det ja, nu har jag börjat stå lite i denna härliga butik:

            

Mysig liten butik, så är ni i krokarna och sugna på lite barnleksaker; Kika inCaprice! :)


Nu ska jag ta och slå en signal till Saara och bestämma närmre inför helgen (ser starkt fram emot helgen!!)
Sedan är det dags att bege sig moooot Gaaaamla Staaan :D






Trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Saara

Har du fått jobb? Hinner vi ses nåt när du är nere?

2010-10-06 @ 16:08:27
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0