Wish me luck...


Wish me luck... Hoppas, hoppas, hoppas...

Nu sitter man här igen, med en snarkande Doddan vid fötterna... Ska snart ta tag i att städa och packa.
Vad ska man bara ha med sig ner egentligen?
Träffa Mammi och Pappi imorgon <3
Besiktning av bilen på onsdag, träffa Julia och Anneli <3
Torsdag blir det stan med Mamma, träffa Mormor <3 och bara va :)
Fredag blir det mys-kväll med Sofie;sen <3
Lördag inflyttningsfest hos fröken Fröberg med man <3
Söndag, då beger man sig återigen upp till Stockholm...

Helt fullspäckad vecka känns det som att det kommer bli :) Men det ska bli så hiiiimla skoj!

Ser fram emot nästa vecka, då jag hoppas på ett samtal... Hoppas åt mig ni med vettja ;)
Vore drömmen för nån som jag :) Hoppas, hoppas, hoppas...


Nu ska jag få undan lite här, så att mitt hjärta bara kan komma hem och ägna kvällen åt god mat och mys tillsammans med Doddan och mig ...

                     


P&K

Kommentarer
Postat av: Saara

Hinner du "klämma in" mig med någonstans tror du? ^^

2010-10-18 @ 19:47:39
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0