The one where I'm settling in...


Igår spenderade jag dagen med att greppa att det nu är här man ska bo ett tag framöver :)
Och helt ärligt; I like it aloooot! :)

När Marcus kom hem tog vi oss en promenad med lilla Doris, som inte riiiiktigt diggar att gå i koppel jämte Husse och Matte...

Sen vart det kräftor på kvällen... Mmm så gott!


Wiiiieee vad man har mycket att längta till nu alltså!

9 oktober blir det Volbeat på Hovet med Saara



och den 12 november då dyker dessa härliga människor upp här i Estocolmo!!!



Så skoj det ska bli!!
Redan börjat fundera ut allt skoj vi måste hinna med att hitta på! :D

Idag har man mest gått och städat och plockat och donat... Allt för att skjuta CV-skrivandet framför sig ;) Känns som att man lika gärna kan pyssla med det när Marcus kommit hem, då ska han ju ändå plugga, så har jag något konstruktivt att göra med...


Men nu sken solen upp här mellan molnen som vart idag, så nu får det bli en liten promenad med Doris.


Bara så ni vet; Känner redan nu att detta livet, det kommer jag gilla skarpt :)
(
Särskilt när man har så underbara vänner som redan planerat in en trip hit för att förgylla min vardag!) <3


Ha det gott i solen! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Yes! i November kommer vi! Ska bli sjukt kul!!!:D å du! glöm inte boka en biljett hit ner SENAST över jul!!!:D

2010-09-16 @ 17:11:56
Postat av: Anna

Det ska bli så in i h-tes skoj alltså!! :D Jag funderar på om jag ska åka ner en vända redan nu i oktober kanske, då ska vi jäkla hitt på ngt skoj med!! :D Åååh, tkr du kan ta och flytta hit, det hade "passat Sofie bra" som Marcus sa :D Hehe

2010-09-17 @ 10:40:58
Postat av: Saara

Fan vad kul Anna! <3 Läntar till Vobeat.. I`m fallin in love more and more each day... ;) Har du kollat några sköna uteställen?? Ja när kommer du hit egentligen?? ;) puss

2010-09-19 @ 12:13:20
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0