Den med hemsidan


Åååh vad glad jag blev! Min fina fröken-Fröberg ringde nyss, så himla härligt att få prata lite strunt med en välbekant röst! <3

Nu är de inflyttade i sitt fina hus. Ska bli så skoj att komma hem och se allt som händer i stugan :)

Vi kom (såklart) in på ämnet skor! Hon lurade in mig på Marcus Nieman's sida, och giiiivetvis var det årets ögongodis som poppade upp överallt!
Bland annat dessa:

 Skor att älska från Miu Miu.
Kan man bara få vara den där lycklige saten som vinner drömvinsten och allt vad det innebär?!


Igår var det kanon fint väder! Vi satt ute på balkongen och njöt av solen (samtidigt som man spelade lite Angry Birds på telen).


Doris blev väääldigt glad när Marcus kom hem igår (tror hon börjar tröttna lite på att alltid hänga med mig nu).




Igår gick jag ner och tränade 1 h, kan inte med ord beskriva hur härligt det var!
Därefter gick jag en 40 min promenad med kära vovven. Riktigt härlig dag måste jag säga. Det gjorde liksom inte så mycket att man åt den där jäkla morotskak-biten. (eller?)

Nu ska jag se hur det går att lämna Doddan själv lite, och bege mig iväg för att införskaffa lite tvättmedel (och inte att förglömma: de ljuvligt goda clementinerna som just nu in this moment är helt perfekta!).

Senare får det bli en lite tur till gymet med (när det ändå är så satans dyrt är det ju lika bra att nyttja det).


Förresten, innan jag kilar, ingen av er som möjligtvis är sugna på denna jacka?

500 :- och den är DIN! :) Använd 2 korta tillfällen, införskaffad på Zara för 700:-
Jag kan fixa frakten.

Hör av er snarast i sådana fall!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

anytime darling! <3

2010-10-01 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0