Den med morotskakan :)

I söndags träffade jag Lena för lite fika :) Blev även en promenad genom diverse affärer :) Mycket trevligt, får absolut göras om! Pratade även om att bege oss ner till Växjö en vända, ska kollas upp närmre, men någon av helgerna i slutet av oktober får det bli :)

Igår letade jag jobb igen, hittade ett som faktiskt verkade passande... Får hålla tummarna, wish me luck!

Nu är det som såhär, jag blev otroligt sugen på Morotskaka här! Jag tror faktiskt det får bli till att "slänga ihop" Anettes goda recept!
Härligt väder i Stockholm idag! Får hoppa upp på cykeln och iväg och införskaffa lite ingredienser, sen är ni alla välkomna att smaka lite morotskaka :D (Om den blir lyckad vill säga) ;)



Förresten!!! Ni som har Iphone, ladda hem: Angry Birds, så jäkla skoj!! :D Mycket beroendeframkallande!! :D
Ha det fint i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0