Den med promenaden





Nu är Doris och jag precis hemkomna från våran lilla promenad, gick en vända i härliga Nyckelviken, riktigt fint väder (med undantag för blåsten vill säga).
Men
vad är det för fel på Doris egentligen? När man möter en Dobermann som är ett par huvuden högre än en själv, borde man inte visa liiiiite respekt då? Hm.



                                     

Doris trivs prima i skogen<3                     Försökte mig på en "grupp-bild", men Doris såg massa annat roligt



Morotskakan blev förresten betydligt mycket finare än sist (sist var den helt nedsjunken i mitten :D )






Nu ska jag ta och göra mig iordning lite, sedan iväg till Marcus syster Mirjam och fira deras mor :)

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0