Igår var igår, och definitivt inte idag...

... igår kändes det t.o.m en uns vemodigt, men så vips; idag känns det alldeles rätt och underbart!

Jag har aldrig varit med om något liknande i livet, och kommer nog faktiskt aldrig vara att igen, men idag blev man väldigt förundrad och chockad! Jag är mycket förvånad hur man inte har tagit reda på fakta innan man gör som gjordes idag! Detta var tacken, fy fn säger jag bara.
Aldrig tidigare blivit så förvånad över något obegripligt påhopp som idag.

Tänker nu inte lägga mer energi på det här, det finns liksom inga ord att beskriva hur otroligt fel "faktat" måste blivit på vägen. Men jag kan iaf somna med gott samvete ikväll, och tycka synd om människan som påstår saker som saknar rim och reson.




Men men, imorgon är en ny dag, och jag ska säga er att jag kan omöjligen längtar mer efter vad Stockholm har att erbjuda.

Imorgon ska man upp tidigt och lämna vovven... Sen ska jag träffa min Sofie (om det nu var imorgon eller torsdag, det förtäljer inte minnet). Men ser fram emot det gör jag i alla fall :)


Sen ska det packas!
Ompackas vill säga. Det nödvändigaste ska ner i smidiga påsar som man kan tryyyycka in i bilen :)





Det här som är ovan, stränderna, värmen och känslan av total och oändlig lycka = längtar! :)

Nästa höst drar vi till Sri Lanka, can't wait! <3



Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Saara

Huh? Vad har hänt? :-o Ja det blir nog Volbeatskor..;P

2010-09-07 @ 21:58:27
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0