The one with Eagle Eye


Tänkte lägga upp Eagle Eye's låt Save tonight här, för tanken var som så att ingen gör låten så bra som han. Jag tycker den är helt divine! <3
Men nu var det som så, jag snubblade över denna tjej på Youtube, och kan inte riktigt släppa hennes sköna stämma, så lägger upp låten med henne istället... (gitarren-soundet kunde låtit lite mer Eagle-Eye-isch)



Men vilken härlig röst tjejen har...

Nu får jag nog snart springa ner till tvättstugan och titta till tvätten, kommer inte ihåg när den skulle vara klar.

Därefter ska Doris och jag ut på en liten promenad. Har jag sagt det förresten? Doris ska lära sig bli hund nästa månad!! :D Brukshundsklubben här i Nacka! :)

Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Saara

Skön låt!:)

2010-09-23 @ 13:25:01
URL: http://missdiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0