The one with the alone-time

Åååh, jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är lite liiite hjärtskärande att lämna lilla Doris själv hemma!
Det har fungerat jätte bra vissa dagar, men igår och idag låg hon precis innanför dörren så man nästan snubblade över henne när man kom hem. Gick direkt till datorn och googlade: lämna valp ensam.
Hittade en sida med bra tips, så nu är det bara att börja på att öva igen.
Igår var vi ute och gick en lång promenad i Nyckelviken, riktigt härligt väder, 21 grader och strålande sol!
Sprang på ett gäng alldeles för runda, skära, jul-grisar :) Otroligt lojja djur det där :D

Och idag, ÄNTLIGEN, har man vart på gymet!! Känner mig nästan helt i extas! Fyyy vad jag har längtat och saknat och haft dåligt samvete alltså! Så härligt att börjat på det igen iaf! Imorgon är det dags igen! Längtar redan!

Nu blir det lite mat, dusch och sedan en tur till Djurgården i trevligt sällskap och kanske en tur till Grönan med :)
Hatar att jag glömde kameran i Småland... Får göra ett tappert försök med den urusla Iphone-kameran.
Ha det fint så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0