The one with the beer



Sitter här hemma och tar mig en öl tillsammans med M, och är lite putt över att inte hittat något jobb ännu...

   och och  ...


Idol, förresten; What the crap?! De har vart rääätt katastrofala hittills!

Alltså, jag skäms lite... Jag har fortfarande inte tagit mig för att skaffa gymkort... skäms, det gör jag alltså.

Nu sitter M här och berättar hur fuuuull han ska bli på öl/whisky-mässan, bra... Mkt bra planerat!!
S
aara och jag ska ju kika på Volbeat den kvällen, tänkte vi skulle haft telefon-guidning hem, men det kan man nog lägg ner redan nu då gissar jag på efter det uttalandet :D
Men vi letar nog oss hem du Saara :D

Förresten; Salt var helt okej! Tåls att titta på.

Trevlig kväll you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0