The one with the crazy dog


Ibland undrar man ju lite vad det är för fel på Doris, idag har hon hoppat runt i cirklar och betett sig allmänt knäppt! Ungefär som den här hunden som jag hittade på Youtube... (spola fram till 1:04 så har ni Doris i ett nötskal)





Marcus har vart duktig och pluggat hela dagen inför morgondagens tenta... Jag begriper mig verkligen inte på sådan där matematik... (ingen matematik what so ever iofs)

Var förresten och inskaffade dessa (Reebook easytone) förra veckan, så nu finns det inga hinder att ut och motionera inte!
REEBOK EasyTone Reeinspire II W

Varför badar man i badkar egentligen? Eller är det bara jag som blir sådär knaaaas-trött av det? Tkr nog det är mest jobbigt :) Bastu skulle man ägt en ist :)

Ska slå en signal till Sofie sen får det nog bli lite Idol ikväll. Har väldigt dålig koll på det i år... Är det några favoriter där eller?

Aj aj aj då, nu får jag nog ta och försöka stoppa Doris, hon snurrar runt runt i cirklar mitt i vardagsrummet och håller på att riva hela inredningen...

När hon är "som vanligt" är hon väl ungefär såhääär söt:
 <--- Doris har krypit upp i vårt soffbord, vilket inte borde gå!






Hoppas ni får en lugn och härlig kväll!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0