The one with the follow-up


Var och kollade på lgh:en innan, mycket fin!

Därefter stressade jag iväg på cykeln bort till forum, och där hängde den, min dress :)


       Lite dålig kamera, men klar svart och klar vit! <3


Såhär såg det förresten ut i helgen, trötta och goa :)
      




Dagen har för övrigt vart fin-fin :) Har fortfarande ont i mina knän dock :-/ Vet inte riktigt vad det kan bero på, men imorgon ska man iaf ta sig i kragen och gå till SATS och fixa sig ett gymkort... Det kanske kan råda bot på det onda.

Wihooo, nu pratar M med Niklas, hoppas han och Emmy kan komma upp och gå på mässan med oss!! :)

Nu blir det lite Salt med Angelina Jolie, hoppas den inte är så kass som kritikerna påstår! :)

På med slappis-kläderna, (låter som jag inte haft slappis-ar på mig idag, vilket  isf kan klassas som en ren lögn helt klart, men men ...)  fram med fruktbrickan och slänga sig i soffan med lilla Doris vid fötterna och en slappis Marcus till vänster om mig :)

                                                          

Trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0